Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

       

KONTAKTY

E.N.E.S. spol s r.o.
Pionierska ul. 307/31
927 01 Šaľa
tel: +421 948/123 309
napíšte nám

TOVAR V AKCII

naša cena € 34,90
do košíka:
naša cena € 7,18
do košíka:

NOVINKY

arr3Nový set prstových farieb JoviJOVI box prstové farby,šablóny,valček,podložka ... arr3JOVI box blandiver + pomôcky na modelovanie - písmená a číslaObsah: BOX Blandiver 5x 50g,26x písmen,lis, 3x modelovacie nože, podložka, 11x čísla. ... arr3Nové farebné sady výkresov v ponuke!Výkres farebný A3, 5x10ks, 225g, farebný mix Výkres farebný A4, 5x10ks, farebný mix Výkres farebný... arr3Blandiver BOX, zvieratkáSada mäkkej plastelíny nazývaná BLANDIVER BOX obsahuje 5 x 50g mäkkej plastelíny, 12x vykrajovátka... arr3Nové vysekávačky! NOVINKAMáme na sklade nové vysekávačky na moosgumi (penovka alebo gumový papier). Vyseknú spoľahlivo... arr3Nové vecičky! - krásne maňuškyRozkošné maňušky a diviadielka. Prosím kliknite sem....

Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

Prípadné reklamácie vyrieši predávajúci individuálnou dohodou a v súlade s platným právnym poriadkom k zaručenej spokojnosti kupujúceho. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia, ktoré je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť predávajúcemu.

Za vady vzniknuté prepravcom predávajúci neručí.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním,
b) nesprávnym použitím výrobku,
c) nesprávnym skladovaním,
d) mechanickým poškodením.

Postup pri reklamácii:

Kupujúci:
a) informuje o reklamácii predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne,
b) zašle tovar doporučeným balíkom na vlastné náklady (nie na dobierku) na adresu predávajúceho,
c) uvedie do zásielky dôvod reklamácie a svoju adresu,
d) vloží doklad o zakúpení reklamovaného tovaru u predávajúceho.

Predávajúci reklamáciu kupujúceho vybaví čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, t.j. od prevzatia tovaru predávajúcim.

V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjektom alternatívneho riešenia sporov je oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.